Jom menabung dengan klik this my nuffnangg, TQ

Wednesday 24 October 2012

Salam Aidiladha + menjelangnya peperiksaan...

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera...

Seperti yang kita sedia maklum, hari raya aidil adha bakal tiba hanya beberapa detik dan ketika sahaja lagi. Maka, saya mewakili warga ppismp sejarah ambilan Dis. 2011 (IPG Kampus Keningau) ingin mengucapkan selamat bercuti dan terutamanya 'Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Adha' bersama keluarga tercinta dan rakan-rakan seperjuangan. 

Hari raya aidiladha memberikan makna yang tersirat & penuh makna. Ianya berbentuk pengorbanan yang  hanya mampu kita definisikan secara mendalam maksudnya. Renung-renungkanlah & selamat beramal.


Buat sesiapa sahaja yang balik kampung raya ni, jagalah diri sebaiknya. Sesiapa yang memandu kenderaan, pandulah berhati-hati. Ingatlah orang yang tersayang, ok.

haha..pastinya kawan-kawan tak sabar nak packing barang untuk balik kampung kan...sabar2x..takkan lari gunung dikejar ok..namun, buat yang tak dapat balik kampung, jgnlah kecewa. Di mana pun anda merayakan hari raya kali ini, semuanya tetap sama. Ibarat pepatah ada mengatakan 'jauh di mata, dekat di hati'...hehe


So, jagalah diri baik-baik semasa perjalanan balik kampung tu.  ok...

Walau bagaimanapun keseronokan anda semasa menikmati dan merayakan hari raya aidiladha pada kali ini, janganlah lupa melakukan persediaan sebaiknya pada peperiksaan yang akan berlangsung beberapa hari sahaja lagi. Kali ini ADMIN ada memuatkan lampiran jadual peperiksaan yang telah di muat turun dari Laman Web Rasmi Kampus Keningau. ADMIN ada 'highlighting' beberapa kertas peperiksaan yang akan diduduki oleh warga PPISMP SEJARAH ambilan Dis. 2011. Namun, harap jangan tersilap kerana terdapat beberapa kertas yang di 'highlighting' itu juga adalah kertas yang akan diduduki oleh warga PPG. Jom kita lihat bersama :








Oleh itu, sekali lagi buat semua warga pelatih IPG di seluruh malaysia kami mengucapkan selamat menduduki peperiksaan yang akan berlangsung tidak lama lagi. Semoga kita akan beroleh kejayaan yang cemerlang agar terus berjaya dalam bidang perguruan kelak, InsyaALLAH !!!..

Sekian, Wassalam.

No comments:

Post a Comment