Jom menabung dengan klik this my nuffnangg, TQ

Wednesday 15 August 2012

:: Upacara Perasmian Buletin & Blog ::

30 Julai yg lalu, Isnin telah berlangsung upacara perasmian buletin dan blog bagi kelas Ppismp Sejarah Gstt. Bertempat di Dewan Tan Sri Sufian Koroh. Ianya berlangsung bersamaan dengan berlangsungnya perhimpunan rasmi bulanan IPG Kampus Keningau. Syukur alhamdulillah, segalanya berlangsung dengan jayanya berkat kerjasama dari pihak terlibat.

Jom kita sama-sama saksikan gambar-gambar yang sempat dititipkan :

Bermulanya upacara perasmian buletin



(dari kiri) Evelyn, Rosdianah(dyan)

douglas sedang membawa keratan buletin  beralaskan dulang


Jefferson(Jeff) sedang bekerja keras mengedar buletin selaku  'Posmen'





Pengarah IPG K.Keningau(Puan Rujinah Miki) serta semua Para Pensyarah yang terlibat termasuklah Jabatan Kajian Sosial & Unit HEP

Maisarah (Mai) bertugas memberi ucapan

Daniel bertugas sebagai juruteknik

Tandatangan daripada Pengarah IPG K.Keningau (Puan Rujinah Miki)






Terima Kasih dan sejuta penghargaan diucapkan buat kelas PPISMP BM Sem.3 yang sudi memberikan peluang serta ruang semasa kami menggunakan masa mereka bertugas mengendalikan perhimpunan rasmi bulanan tersebut dan segala bimbingan serta tunjuk ajar yang diberikan oleh Para Pensyarah dari Jabatan Kajian Sosial serta pihak-pihak yang turut memberikan sumbangan dan kerjasama. Dengan kerjasama dari pihak terbabit segala-galanya berjalan dengan lancar dan cemerlang. Semoga di program-program yang akan datang ianya akan berlangsung dengan jayanya, InsyaAllah.

Sekian, Wassalam

No comments:

Post a Comment