Jom menabung dengan klik this my nuffnangg, TQ

Sunday 16 March 2014

Kejohanan GERKO Bola Tampar Tahun 2014 anjuran PISMP Sejarah Semester 2...

Assalamualaikum dan Selamat sejahtera,

Pada 11 Mac yang lalu telah berlangsungnya Kejohanan GERKO 2014. Pengelolaan ini adalah bertujuan untuk menilai pemarkahan GERKO bagi para pelatih ambilan Jun 2013 di IPG Kampus Keningau. Kami adalah para pelatih yang menganjurkan kejohanan GERKO bagi Bola Tampar tahun 2014.

Syukur alhamdulillah, semuanya berjalan lancar dan baik berkat kerjasama dari semua AJK dan para peserta dari setiap batalion. Pada kali ini, ianya melibatkan komitmen daripada setiap batalion yang terdiri daripada batalion Monsopiad, Mat Saleh, Antanom dan Korum. Jom kita saksikan beberapa rakaman dari lensa kamera kami :

Sebelum pertandingan berlangsung :


























Semasa pertandingan berlangsung :



























Selepas pertandingan berlangsung :



Hari terakhir, semasa penyampaian hadiah :






Syukur alhamdulillah, semuanya berjalan lancar dan tidak terdapat sebarang masalah serius semasa mengelolakan kejohanan ini. Sekali lagi, kami selaku AJK pengelola bagi kejohanan GERKO pada tahun 2014 ini mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat dalam acara kejohanan GERKO pada kali ini. 

Semoga di masa akan datang lagi, akan jadi lebih baik. Akhir kata, kami juga ingin memohon maaf sekiranya terdapat kekurangan atau kelemahan semasa program kejohanan ini berlangsung. Sesungguhnya yang kurang itu datangnya dari kelemahan kami sendiri dan yang baik itu datangnya dari Yang Maha Esa.

Sekian, Wassalam.

No comments:

Post a Comment