Jom menabung dengan klik this my nuffnangg, TQ

Friday 23 August 2013

Selamat Kembali Ke Kampus...

Assalamualaikum & selamat Sejahtera..

Bahang lebaran hari raya kian dingin disapa bayu lembut. Wah, bukan main jiwang dan sastera pula ayat kali ini. Al-maklumlah terpengaruh dengan pengkajian terhadap banyak karya-karya agung yang dimuatkan ke dalam tugasan kami orang kali ini SJH 3102-Pensejarahan Malaysia.

Dalam tak sedar, sedar dalam angan.. cuti bersempena hari raya + PBS kami orang 3 minggu yang lalu telah pun berakhir. Sudah tiba ke penghujungnya. Sepanjang PBS (Pengalaman Berasaskan Sekolah) tersebut, memang banyak sangat peristiwa dan pengalaman manis yang kami orang rasai. Semuanya memberikan ilmu dan manfaat buat kami orang sebagai warga pendidik, Syukur alhamdulillah.

Sekarang tibalah masanya kami kembali semula untuk meneruskan komitmen sebagai pelajar.




Kembali menyahut cabaran dan meneruskan berusaha tanpa erti putus asa. Ya, tanpa putus asa. Samalah seperti Si Sang semut ni, insyaAllah.


Akhir kata, kami orang mewakili seluruh warga pelatih dari opsyen PISMP Sejarah Semester 1, Ambilan Jun 2013 mengucapkan selamat kembali ke kampus buat seluruh warga pelatih IPG di seluruh Malaysia yang telibat dan semoga maju jaya, InsyaAllah..

Sekian, Wassalam

No comments:

Post a Comment