Jom menabung dengan klik this my nuffnangg, TQ

Friday 2 August 2013

Selamat bercuti 'Hari Raya'...

Assalamualaikum & Selamat sejahtera..

Sempena bulan ramadhan yang mulia ini, kami pelatih dari opsyen PISMP Sejarah Sem 1 ingin mengucapkan selamat menunaikan ibadah puasa yang hanya menanti beberapa detik untuk lebaran aidilfitri.


Tanpa disedari hari ini dengan rasminya telah bermula cuti umum bersempena 'Hari Raya Aidilfitri' selama 2 minggu bagi IPG di seluruh Malaysia dan yang sewaktu dengannya.Oleh itu, ramai pelatih yang telah bertolak balik ke kampung halaman masing-masing dan telah pun selamat sampai ke kampung ketika ini. Syukur alhamdulillah.


Jangan lupa, untuk tingkatkan amal di bulan ramadhan ini sementara kesempatan 10 malam terakhir masih ada lagi. InsyaAllah, semoga yang baik itu sentiasa mengiringi ibadah kita di bulan yang mulia ini.


Oleh itu, bersempena beberapa hari sahaja lagi menjelangnya lebaran sekali lagi kami orang mengucapkan selamat hari raya aidlfitri dan maaf zahir & batin. 



#Raya-raya juga, tapi assgment dilupa jangan ok. huhu..PBS kami orang kali ini, cun2 lepas cuti raya 2 minggu tu..makanya, cuti kami orang kali ini adalah 3 minggu termasuk cuti rayalah nampaknya.. Semoga dipermudahkan segalanya, Amin Ya Rabbal'alamin..

Sekian, Wassalam.

No comments:

Post a Comment